No nailpolish

Ja, je leest het goed. Even geen nagellak meer. Althans niet meer kopen. Ik heb besloten om een maand lang geen nagellak te bestellen of te kopen. Krijgen mag natuurlijk wel;)
De maand september is de maand waarin ik geen nagellak koop of bestel. Wel zijn er nog een aantal orders die binnen moeten komen, maar geld uitgeven aan nagellak doe ik deze maand niet!

Ik heb natuurlijk behoorlijk veel nagellak, en door mijn obsessie/verslaving/hobby koop ik steeds meer nagellak bij, terwijl ik sommige lakjes nog nooit aangeraakt heb *Zonde!*
Dus daar gaat deze maand verandering in komen. Wel kunnen jullie elke dag gewoon een update verwachten om 09.00 uur in de ochtend!

Ik ga jullie wekelijks op de hoogte houden hoe het afkicken mij vergaat. Waar ik tegenaan loop en of ik rare bijverschijnselen krijg!

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 01, 2010 @ 15:18:07

    Ik ga je steunen!!! πŸ˜€ Mag je wel lakjes voor anderen kopen? Want dan kan de ander maybe weer wat voor jou kopen met een hint πŸ˜‰

    Beantwoorden

  2. Silja
    Sep 01, 2010 @ 17:11:33

    Wat grappig, ik ga ook zoiets doen vanaf morgen,
    Het artike staat al klaar en gaat morgen online

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 01, 2010 @ 17:13:38

    Heeeeeeel erg veel succes! πŸ˜›
    Het is een zware strijd… haha

    Beantwoorden

  4. Tessa
    Sep 01, 2010 @ 17:15:35

    ik heb besloten dat het ook voor mij een no buy maand wordt… 😦

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Sep 01, 2010 @ 17:19:08

    @ Michelle, Het wordt zeker een zware strijd. Jullie moeten me wel steunen hoor!

    Beantwoorden

  6. poppysmick
    Sep 01, 2010 @ 17:55:14

    ik ben er voor jeeeeee! haha, good luck!

    Beantwoorden

  7. carmen
    Sep 01, 2010 @ 18:21:49

    Je moet het kunnen volhouden haha ik heb het 2 maand volgehouden ! (oke anderhalf maar bijna 2 maand !)

    Beantwoorden

  8. Loeder
    Sep 01, 2010 @ 18:48:49

    waa ik zou dit ook moeten doen eigenlijk haha

    Lijk me wel moeilijk hoor wens je veel succes iig

    Beantwoorden

  9. Linda
    Sep 01, 2010 @ 21:40:16

    Sterkteeee!

    Beantwoorden

  10. Michelle
    Sep 01, 2010 @ 22:37:23

    Ik zou eigenlijk ook een no-buy moeten houden (op Space Cadet na… :P). Dus dan kunnen we elkaar steunen! haha

    Beantwoorden

  11. Laura
    Sep 03, 2010 @ 10:25:43

    Hahahaha!
    Geen nagellakjes kopen? Ik ben benieuwd of je dat lukt..
    Ik zal je steunen hoor (H) (en een beetje erom lachen…)

    xxxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

