Me 2 you!

Omdat de look van gisteren toch wat simpel en niet-Laura is, heb ik er een leuke nail art opgemaakt.

Ik vind de Me 2 You beertjes helemaal geweldig! Waarom weet ik niet, maar ze hebben een hoog knuffelgehalte. Toen ik bij vriendin Sanne in Maarstricht was, kocht ik dit schattige girafje.

Isn’t he adorable?!

Een tijdje terug kocht bij nagelvriendin Shirley een aantal setjes decals. Waaronder ook een setje van de Me 2 You beertjes. Hier vind je de link naar haar site. Ze maakt werkelijk alles wat je maar wenst! Zeker een kijkje waard.

Ik ben direct aan de slag gegaan en dit was uiteindelijk het resultaat:

Ik heb naast het aanbrengen van de decals, wat overigens steeds beter gaat (tnx Shirley), mijn Konad spulletjes erbij gepakt en gestempeld met Donkergroen en Donkerrood en plate M51.

Ik vind de look helemaal geweldig! Er was 1 decal mislukt, vandaar dat ik op mijn ringvinger een ander design gemaakt heb. Wat ik overigens wel erg leuk vind staan!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Sep 01, 2010 @ 10:52:05

    Super lief 😀 Dit vind ik op de lily nagels na, 1 van de leuke designs die je ooit hebt gemaakt 😀

    Beantwoorden

  2. miranda
    Sep 01, 2010 @ 17:05:42

    ah wat schattig!

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Sep 01, 2010 @ 17:17:54

    Super schattig!! 😀

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Sep 01, 2010 @ 17:18:32

    Super schattig!! 😀
    Moet mij misschien ook maar eens interesseren in decals.. hehe 😛

    Beantwoorden

  5. carmen
    Sep 01, 2010 @ 18:25:43

    Dat ziet er echt heel leuk uit, ik heb het nog nooit eerder gezien. Ik vind het juist el leuk dat je op de ringvinger gen beertje hebt…. anders lijkt het me te druk. mooi gedaan en ik ga zeker een kijkje nemen op je vriendin dr site!

    Beantwoorden

  6. yana
    Jun 25, 2012 @ 20:38:58

    Oh hoe mooi,waar kun je deze kopen???

    Beantwoorden

Geef een reactie

