Neem me mee..

Na al die glitters van gisteren, is het vandaag tijd voor een lekker rustig kleurtje. En wat is er nu rustiger dan blauw… Nude misschien. Maar daar had ik geen zin in. Ik keek even in mijn mooie collectie en besloot om de lief zacht blauwe nagellak van Color Club te pakken die de naam Take me to your Chateau draagt.

Als base coat heb ik de Nail Repair van Trind gepakt. Ik vind dit de meest fijne base coat die er is. Hij laat geen enkele kleur door en is supersnel droog. Ik vind hem super!

Take me to your Chateau is een prachtig zacht blauw crème lakje. Hij dekt volledig na 2 dunne laagjes. De lak droogt lekker snel. De applicatie is prima, niet te groot en niet te smal.

Ik ben dol op dit kleurtje. Hij is niet héél opvallend maar wel mooi aanwezig. Wat vind jij van de kleur? Laat het me weten bij de comments!

Color Club is te koop bij Nailpolishfashion.nl en Enchantra.eu voor €4,95. Bij Transdesign betaal je $2,49.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Michelle
    Aug 31, 2010 @ 13:58:10

    Mooie kleur! 😀

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 31, 2010 @ 15:37:41

    hihi die is lief, kheb m ook 😀

    Beantwoorden

  3. miranda
    Aug 31, 2010 @ 17:11:34

    Erg mooie kleur:D

    Beantwoorden

Geef een reactie

