Reserve extra

Gisteren liet ik jullie Reserve van O.P.I al zien. Ik kon het niet laten om mijn Konad spulletjes erbij te pakken en de look nóg mooier te maken.

Gebruikt:
Stempel
Schraper
Nagellakremover
Wattenschijfjes
Stempellak Konad Wit
Imageplate van Essence

Dit plaatje heb ik gebruikt. Uiteindelijk is dit de look geworden.

Het is een simpele look, maar wel stijlvol. Ik wilde ook een simpele look om de basislak niet helemaal weg te laten vallen.

De imageplates van Essence werken prima, enige nadeel is de grote plak sticker aan de onderkant. Heeft iemand een goed idee hoe je deze verwijdert??

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 30, 2010 @ 09:24:05

    leuk hoor! Maar niet helemaal mijn ding 😛

    Ben benieuwd naar de swap lakjes!

    Beantwoorden

  2. Xandra
    Aug 30, 2010 @ 11:47:07

    Voor die sticker moet je wasbenzine hebben, daar gaat het er wel mee af. Ziet er leuk uit 😀

    Beantwoorden

  3. Larissa
    Aug 30, 2010 @ 16:26:00

    wauw! erg mooi 🙂

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Aug 30, 2010 @ 19:29:04

    Ik vind het erg leuk! 😀

    Beantwoorden

  5. poppysmick
    Aug 30, 2010 @ 20:28:27

    oh my god, dat is mooi! ♥♥♥

    Beantwoorden

  6. nailsbylaura
    Aug 31, 2010 @ 09:21:58

    Tnx meiden!

    Beantwoorden

  7. miranda
    Aug 31, 2010 @ 17:10:26

    leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

