Stash Catrice

Ik liet het al even vallen, ik heb eindelijk de collectie van de ‘gewone’ lijn van Catrice compleet.
Let op! veel foto’s alarm!!

Inmiddels heb ik ook alle lakjes uitgetest en ik vind bijna alle lakjes supergoed.

Hier alle swatches. Het enige lakje wat ik bagger vind is het gele lakje, die dekt slecht en vind ik ook echt lelijk op mijn handen.

Nog even een leuk shot van een zelfgemaakte Catrice piramide:

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 28, 2010 @ 10:19:13

    OMG zoveeeeel šŸ˜€ Hoeveel zijn t er precies?

    Beantwoorden

  2. nailsbylaura
    Aug 28, 2010 @ 10:43:34

    Ik geloof dat het er 32 zijn(:

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Aug 28, 2010 @ 11:31:51

    Leuke kleurtjes! ^^ Die gele wilde ik juist nog een keer kopen šŸ˜› haha. Dekt hij ook nog slecht als je hem doet over een laagje witte nagellak?

    Ik heb maar 2 catrice nagellakjes… :$ šŸ˜›

    Beantwoorden

  4. Jessica
    Jan 11, 2011 @ 19:49:44

    Wat is je favoriete kleurtje van alle 32?

    Beantwoorden

Geef een reactie

