Swatch Pixy Stix

Alweer een tijdje heb ik mijn prachtige Orly Sweet collectie. En nog heb ik alleen Cotton Candy nog maar opgehad uit deze collectie. Shame on me. Maar vandaag gaat daar verandering in komen want ik show jullie met trots een prachtige koraalroze kleur met de leuke naam Pixy Stix.

Op bovenstaande foto draag ik twee laagjes Pixy Stix en hij is helemaal dekkend. Alle lakjes uit de Sweet collectie zijn creme lakjes. Dit houdt in dat er geen glans of glitters aan de lak zijn toegevoegd, maar dat hij wel goed dekkend is. Met sommige lakken bereik je nog geen dekking met 4 á 5 laagjes! Ik heb voor een extra glans en houdbaarheid van de nagellak de INM Out the Door top coat gebruikt.

* Deze nagellak heb ik op bovenstaande foto al 3 dagen op en het zit nog keurig! Pluspuntje dus!

Orly lakken kosten bij Orly Nederland ongeveer €10,50 Bij Trandsdesign kost een lakje $3,75.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 27, 2010 @ 09:54:17

    WOW echt helemaal een tessa kleurtje 😀 prachtig!

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Aug 27, 2010 @ 17:53:21

    Mooie kleur!
    Helaas kunnen wij alleen geen Orly meer bestellen via Transdesign 😦

    Beantwoorden

  3. Eline
    Aug 28, 2010 @ 10:44:32

    Vrolijke kleur!

    Beantwoorden

Geef een reactie

