TREKPLEISTER korting!

Nog even een late extra post vandaag. Maar ik liep in het winkelcentrum in Groningen de Trekpleister binnen en zag dat ze 50% korting hebben op ALLE cosmetica en nagellak! Ik heb niet veel meegenomen, want ik moest aan het werk. Maar ik heb nu (eindelijk) de Catrice collectie helemaal compleet! En ik heb nog een lakje uit de Caramé collectie gekocht.

Vlnr: Black on Black, Wine-tastic en Berry Bazaar.

Ik zou zeggen: Sla gauw je slag, want er is nog veel.

Deze actie geldt donderdag, vrijdag en zaterdag.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Aug 26, 2010 @ 21:42:07

    Ik ga ook zeker weten morgen kijken 🙂
    Leuk dat je dit weer even meld meid!

    En leuk dat je de hele collectie nu compleet hebt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

