Hhmmm…. Lush!

Gisteren ging ik samen met vriendin Laura of visite bij vriendin Sanne in Maastricht. Eenmaal aangekomen gingen we lekker even shoppen in het centrum van Maastricht. We wilden bijna naar Sanne’s huis gaan, toen mijn oog viel op een Lush winkel! Waaauww! Ik wilde al zolang eens naar Lush, maar in Groningen en omstreken zit deze prachtige winkel helaas niet. Ik heb dus meteen een aantal fijne producten gekocht, waaronder (natuurlijk) de gehypte lemony flutter.

Lemony flutter is een crème die gemaakt is voor je nagelriemen. Op superveel beauty en nailblogs kun je hier reviews over lezen. Na alle lovende berichten gelezen te hebben was het tijd om zelf de LF te proberen.Aan de LF zit een frisse limoen geur wat niet overdreven aanwezig is. Prijs: €9,50

Volcano is een voetenmasker. Net als je handen vind ik voeten ook een belangrijk lichaamsdeel waar té weinig aandacht aan wordt besteed. Volcano ziet er niet lekker uit;) En ruikt ook niet superlekker, maar het gaat om de werking. Prijs: €7,95

Als laatste wilde ik een goedwerkend masker voor mijn gezicht. De laatste tijd begint mijn huid erg onzuiver te worden. De verkoopster vertelde dat dit met allemaal natuurlijk producten gemaakt wordt en dat het daardoor ook in de koelkast bewaard moet worden. In de Lushwinkel stond het zelf in ijs! Het masker is ook maar kort houdbaar namelijk zo’n 4 weken. De houdbaarheidsdatum staat trouwens op alle Lushproducten vermeldt, en door wie het gemaakt is! Prijs: €10,75

Ik ben erg goed geslaagd en ben heel goed geholpen door de medewerksters. Ze gaven eerlijk en goed advies waar ik hopelijk iets aan heb. Ik heb bij mijn aankoopjes nog 2 testers gekregen. Een shampoo in vaste vorm en een handzeepje.

* Als je 5 verpakkingen van Lush opgemaakt heb, gooi ze dan niet weg. Je kunt ze inruilen voor een gratis gezichtsmasker ter waarde van €10,75! Dit doet Lush omdat de verpakkingen van gerecycled materiaal is gemaakt en ze de verpakkingen graag nóg een keer willen recyclen. Ik vind dit een goed initiatief!

Dit was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bezoek aan Lush! Ik wil een Lush in Groningen!!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 26, 2010 @ 09:09:55

    leuk 😀 LF is heerlijk! Alleen ik zou m niet in de koelkast zetten, want mijne was dus hard geworden en dan wordt die dop smerig :O

    Beantwoorden

  2. miranda
    Aug 26, 2010 @ 09:31:15

    Leuk artikel, lush lijkt mij ook zo fijn. Helaas zit er bij mij ook geen één in de buurt:(

    Beantwoorden

  3. Sofie
    Aug 26, 2010 @ 11:11:55

    Allemaal leuke producten! Ik heb LF en ik ben er superblij mee!!
    Volcana wil ik ook nog eens proberen:)
    Hoeveel keer kan je dat gezichtsmasker eig gebruiken??
    x

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Aug 26, 2010 @ 11:39:34

      @ Sofie, Ik heb het gelijk gevraagd, maar vergeten erbij te zetten. Je kunt het masker 4 weken bewaren en kan er ongeveer 6 keer meedoen. Als je graag nog een review wilt nadat ik de producten heb getest, wil ik dat graag weten!

      Beantwoorden

  4. Sofie
    Aug 26, 2010 @ 14:01:00

    Ja dat zou wel leuk zijn:)
    Vooral van het gezichtsmasker en Volcano dan;)
    x

    Beantwoorden

    • nailsbylaura
      Aug 26, 2010 @ 19:22:06

      @ Sofie, Ja klopt, ik ga geen apart artikel meer wijden aan de LF. Tenzij ik het natuurlijk niks vind;) Maar daar ga ik niet vanuit! Bedankt voor je reactie, ik zal het binnenkort reviewen.

      Beantwoorden

Geef een reactie

