Stashen

Jullie hebben mijn mooie nagellakrek al eens voorbij zien komen. Toch is dit niet de enige plek waar ik nagellak opsla.

Zoals je kunt zien heb ik al een laag bovenop de bovenste laag gezet.

In deze doos zitten overige nagellaken, base coats, top coats, nagelwielen, manicurebakjes en een voorraadje nagellakremover.

Verder heb ik nog een ladekastje waar een aantal basislakjes inzitten en alle nail art. Hier komt binnenkort nog een artikel over.

Hebben jullie ook zo’n ruimtegebrek met zo’n hobby/verslaving?

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 25, 2010 @ 09:51:53

    jep, m’n kast is vol. Het liefst wil ik ook zo’n mooi rek als jij, maarja, keep on dreaming 😛

    Beantwoorden

  2. miranda
    Aug 26, 2010 @ 09:30:16

    Ik heb zo’n grote opberg doos gehaald, maar die komt ook steeds voller te zitten:P

    Beantwoorden

  3. Michelle
    Aug 27, 2010 @ 17:52:19

    Wauwww, ik ben jaloers op jou!! Mooie collectie, én mooi rekje! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

