Stippelige tenen

Na mijn handen zijn nu mijn tenen aan de beurt. Ik wist niet dat ik ooit mijn vreselijke tenen aan Nederland zou laten zien, maar voor mijn lieve lezeressen heb ik dit over. (of wordt dit mijn ondergang…)

Zie hier mijn gestippelde teentjes. Ik heb als basislak de prachtige lak van laatst gebruikt; Fashion Addict van Color Club. In twee laagjes dekte deze volledig.

Vervolgens heb ik een diep donkerpaars nagellakje met de naam Poisson you, Poisson me van Catrice gepakt om te stempelen. De imageplate is natuurlijk dezelfde als gisteren M79.  Ik heb de look afgemaakt met een laagje INM Out de Door top coat. Mijn all time favorite!

De combinatie van de 2 kleuren vind ik bijzonder geslaagd! Ik had nog niet eerder zo’n drukke print op mijn tenen gedaan. Toch kreeg ik enorm veel positieve opmerkingen erover. Ik ben er helemaal happy mee!

De print paste niet helemaal over mijn grote teennagel, vandaar dat ik de print in de lengte heb gestempeld. Vandaar dat dit het enige patroon is wat goed past.

De foto’s zijn gemaakt op een niet zonnige dag. Vandaar dat het holografische effect amper te zien is. Wil je zien hoe deze lak in de zon prachtig holografisch is? Klik hier voor het artikel.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Loeder
    Aug 24, 2010 @ 09:22:18

    haha stippelige tenen, super leuk!

    Beantwoorden

  2. miranda
    Aug 24, 2010 @ 12:51:10

    leuke combinatie:D

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Aug 24, 2010 @ 15:56:03

    leuk kleurtje hoor! En ik gebruik nooit basecoat 😉 maar ik bedoelde daarmee geen witte ondergrond 🙂

    Beantwoorden

  4. Lovertje
    Jan 03, 2011 @ 19:24:00

    Haha! Ik had laats precies zulke nagels. Nu ik het zo zie best wel grappig! Alleen ik had Essence The one and only als basis gebruikt en Essence Dress to party voor de stipjes. Precies hetzelfde effect!

    Beantwoorden

Geef een reactie

