Stippel de la creme

Een vrolijke Nailshot vandaag. Ik ben namelijk gek op stipjes. Shirtjes met stippen, slippers met stippen, schoolspullen met stippen, ik hou ervan.

Voor deze look heb ik mijn nagels gelak met Color Club – Coastal Creme. Deze dekt na 3 laagjes volledig. Vervolgens heb ik de stipjes van imageplate M79 met Catrice – London’s weather forcast. Een donkergrijs lakje. Toen heb ik het afgelakt met mijn INM Out the door top coat.

Dit vond ik vrij saai, dus zocht ik mijn Essie – Matte about you weer eens op. Daar heb ik heel ebay voor afgezocht en nog maar 1x gebruikt(: Dat werd dus wel weer eens tijd. En dit was het resultaat. Super gaaf!

Houden jullie van een bepaald patroon? Stipjes, streepjes, ruitjes or what else?!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. poppysmick
    Aug 22, 2010 @ 10:11:14

    Oeh I love your nails. En euhm mijn favoriete patroon? Hm, dan euh, ik hou van die geblokte houthakkers achtige hemden maar dan wat meer fashionable haha.

    Beantwoorden

  2. Susan
    Aug 23, 2010 @ 11:59:08

    oh dat ziet er vorlijk uit! Krijg helemaal zin om mijn nagels te lakken!

    Beantwoorden

  3. renaschrijft
    Aug 25, 2010 @ 08:26:41

    Leuk! zelf ben ik alleen niet van de patroontjes op mijn nagels, maar bij jou staat het leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

