Opgelost!

De nagellak die ik op de vorige foto droeg is…. Cotton Candy van Orly.

De Imageplate die ik gebruikte was M75.

Vinden jullie dit soort raadseltjes leuk? Of zal ik voortaan gewoon alles erbij vermelden??

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Loeder
    Aug 21, 2010 @ 20:13:25

    ehmm ik zeg gewoon erbij vermelden, hihi

    Beantwoorden

  2. Xandra
    Aug 24, 2010 @ 11:50:17

    Ik vind het wel leuk, maar dan moet je het raadsel wel wat langer open laten staan xD DUs niet meteen het antwoordt vermelden, maar er iets van 3 dagen overheen laten gaan. Wel leuk idee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

