Bloemige french

Zoals jullie al vaak op mijn blog hebben kunnen lezen, ben ik gek op french manicure. Ik vind het er verzorgd en erg mooi uitzien. Vooral op kortere nagels vind ik het helemaal leuk. Vandaag heb ik voor jullie weer een french look, maar dan een beetje opgeleukt.

Ik begon de manicure met een base coat. Ik gebruikte hiervoor de Orly – top2bottom base coat. (wat ook direct een top coat is)

Vervolgens heb ik het witte randje gemaakt met Orly – French tips. En daarna 2 laagjes aangebracht van Orly – Angel face. Dit is een zachtroze lak. De kleur doet me erg denken aan roze acryl.

Direct daarna heb ik de top2bottom weer aangebracht. Dit zorgt ervoor dat de lak egaal wordt en super shiny!

Om de look een leuke twist te geven heb ik mijn konad spulletjes gepakt en heb ik het bloemenmotiefje van imageplate M27 gestempeld met de paarse lak van Konad.

Ik vind het de look erg opleuken. French is toch gewoon fench en eigenlijk altijd hetzelfde. Door er een sierrandje op te maken, wordt je standaard look ineens omgetoverd tot iets speciaals.

De Orly lakjes heb ik gekocht bij Transdesign. Hier vind je mijn artikel over bestellen bij TD.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 21, 2010 @ 17:47:41

    leuk!

    Beantwoorden

  2. Loeder
    Aug 21, 2010 @ 20:15:40

    Mooi gelukt hoor!

    Beantwoorden

  3. Evelien
    Aug 22, 2010 @ 20:39:01

    Erg mooi!!
    Vooral met die bloemetjes!
    Je bent er echt geweldig goed mee bezig meid!
    Leuk om te zien!
    En je doet het ook super!
    Liefs eef

    Beantwoorden

Geef een reactie

