Konad raadseltje

Vandaag een raadseltje voor jullie. Ik heb een look gemaakt met Konad, maar om nu alles erbij te zetten vond ik ook wat saai. Dus, nu aan jullie de vragen:

Wat is de basislak?
Welke Imageplate heb ik gebruikt?
Hoe vind je deze look?

De stempellakken die ik heb gebruik zijn allemaal van Konad.
Paars, Blauw en Wit.

Ik ben zelf erg tevreden met de look. Vooral de basiskleur is voor mij helemaal perfect! Ik heb deze manicure ook 4 dagen op mijn nagels gehouden en kreeg er veel complimenten over!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 20, 2010 @ 09:08:13

    ik heb werkelijk geen idee wat je gebruikt hebt maar ik vind het wel een vrolijke manicure 🙂

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Aug 20, 2010 @ 09:40:32

    hihi even een gokje wat nagellak betreft:
    Suzi & the lifeguard van O.P.I

    konad plate:
    geen idee

    en ik vind hem onwijs mooi

    Beantwoorden

  3. Rani
    Aug 20, 2010 @ 20:55:06

    Heb echt geen idee, maar dit is echt een gave look! Love it!

    Beantwoorden

  4. renaschrijft
    Aug 20, 2010 @ 22:56:19

    Ik vind het je mooi staan, zelf zou ik niet zo snel figuurtjes op mijn nagels doen.

    Beantwoorden

  5. Chantal
    Aug 21, 2010 @ 00:43:19

    Wow nice!

    Beantwoorden

Geef een reactie

