Pink of Hearts 2010

Elk jaar wordt er door Pink Ribbon een aantal artikelen uitgebracht, om geld en aandacht te schenken aan borstkanker. Oktober staat elk jaar in het teken van acties voor Pink Ribbon. Ook nagellakmerken doen hier aan mee. Zo kwam China Glaze vorig jaar met een Pink Ribbon trio nagellakpakketje.

O.P.I heeft voor 2010 het lakje Pink of Hearts uitgebracht. Een (natuurlijk) roze lakje met prachtige zilveren glitters erin.

De nagellak is zoals we gewend zijn van O.P.I bijzonder en dekkend. Ook hebben alle nagellakken een breed kwastje waardoor je gelijkmatig  en prettig de lak aan kunt brengen.

Voor de foto heb ik 3 laagjes aangebracht van Pink of Hearts 2010. Het is erg lastig om de shimmer in het lakje te laten zien op foto. In het echt zie je de kleine zilveren deeltjes erg mooi glinsteren. Ik ga dit lakje zeker vaak dragen. Ook in combinatie met Konad of decals.

Pink of Hearts 2010 heb ik besteld bij Transdesign voor $5,49. Ik heb hem nog niet bij Sephora gespot, maar dat zal niet lang meer duren!

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renaschrijft
    Aug 19, 2010 @ 09:34:27

    Weet je ook hoeveel er van het bedrag naar Pink Ribbon gaat? Ik wil deze ook wel!mooi!

    Beantwoorden

  2. Lianne
    Aug 19, 2010 @ 10:39:43

    deze is echt heel erg mooi…….
    heel subtiel, maar wel, in jouw woorden, eyecandy hihi

    Beantwoorden

  3. Debbie
    Aug 19, 2010 @ 12:09:23

    Super mooi!

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Aug 19, 2010 @ 15:30:05

    Mooi kleurtje!

    Beantwoorden

  5. Michelle
    Aug 19, 2010 @ 16:14:00

    Mooi lakje! 😀
    Ik zou ook niets meer kopen… -zucht- 😉

    Beantwoorden

  6. Xandra
    Aug 19, 2010 @ 16:43:25

    Wauwiee, mooi lakje!

    Beantwoorden

  7. Tessa
    Aug 20, 2010 @ 09:05:04

    ik vind dit écht een heel mooi kleurtje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

