Swatch: Nairobi

Al een tijdje geleden kocht ik een aantal lakken uit de W.I.C collectie van Herome. Eerlijk gezegd heb ik ze nog niet vaak gebruikt. Sonde, want het zijn prachtige nagellakjes. Vandaag weer een donker kleurtje voor jullie (misschien ben ik toe aan herfst/winter?) met de mooie naam Nairobi.

In een W.I.C. nagellak zit 7 ml. Wat niet veel lijkt. Maar Herome heeft de nagellak zeer gepigmenteerd gemaakt. Waardoor je vaak aan 1 laagje al genoeg hebt. Ook hebben de W.I.C. lakken een maxi brush, waarmee je vaak in 1 veeg je hele nagel bedekt met nagellak.

De kleur is diep donkergrijs, met een druppeltje blauw eraan toegevoegd. Persoonlijk houd ik erg van grijze nagellak. En vind dit ook een erg fijn kleurtje voor zowel Konadlooks als gewoon.

De houdbaarheid van de lak is goed. Het blijft, met top coat ongeveer 5 dagen zitten zonder chips.

De W.I.C. nagellakjes Herome  zijn verkrijgbaar bij DA, Douglas en via het internet, de prijs is €7,50.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Aug 18, 2010 @ 18:58:56

    Meis, die heb ik gisteren gekocht 🙂
    Hij is super!
    Ik was bij de Douglas en kon niet bepaald kiezen dus gelijk 8 kleurtjes aangeschaft:D
    Bij de Douglas waren ze 6,95.
    Ik heb nu de grijze met glitter geswatch komt straks als ik tijd heb op mijn blog 🙂

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 19, 2010 @ 07:09:47

    Wat een leuk kleurtje! Echt wat voor Laura 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

