swatch: Fashion Addict

Holografische nagellak, wie kent het niet? Zelf ben ik eerlijk gezegd geen groot fan van het fenomeen. Waarom weet ik niet, maar ik vind het vaak té. Toch zijn er een aantal nagellakken die hetzeflde effect hebben, maar dan minder. Zo ook het onderstaande lakje van Color Club met de toepasselijke naam: Fashion Addict.

In het flesje ziet de lak er lichtpaars/lila kleurig uit, met dus holografische glitters erin.

Excusus voor de enorme ‘jaap’ in mijn vinger, jonge poesjes..
Dit is de nagellak in ‘gewoon’ daglicht. Je ziet wel een aparte finish maar geen overdreven holografische taferelen.

De lak dekt overigens in 2 laagjes volledig en droogt erg snel. Op de foto draag ik de Catrice – up to 10 days top coat over Fashion Addict.

Nu wat foto’s in het buitenlicht;

Ik vind dit lakje echt prachtig! Dit heeft geen opfrisbeurt van Konad meer nodig! It’s eyecandy!

Color Club nagellak is in NL o.a. te koop bij Nailpolish Fashion en kost daar ongeveer €5,- Bij Transdesign is Color Club te bestellen voor $2,49.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. La mademoiselle
    Aug 17, 2010 @ 09:50:54

    Leuk kleurtje! 😉

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 17, 2010 @ 11:06:13

    Wow!

    Ik vind deze nog mooier dan wild at heart als ik ‘m zo zie!
    Staat je goed girl 🙂

    Beantwoorden

  3. renaschrijft
    Aug 17, 2010 @ 11:56:32

    Mooi!

    Beantwoorden

  4. Shirley
    Aug 17, 2010 @ 12:54:04

    Wauw, wat een mooi kleurtje!!!
    Deze heb ik nog niet, die gaat op men wishlist! 🙂
    Staat je zeker erg goed, ben benieuwd naar de Nail-Art erop.
    Of doe je dat niet???

    Kussss

    Beantwoorden

  5. Lianne
    Aug 17, 2010 @ 18:42:24

    hey lieffie,

    ik heb hem ook gekocht 😀
    ik vond hem zo mooi.
    ik heb ook de zilverkleurige van koh bij de douglas gekocht gisteren.
    deze vind ik ook erg mooi dus heb hem meteen besteld en krijg hem morgen al binnen als het goed is.

    see you soon…..

    kus

    Beantwoorden

  6. Michelle
    Aug 17, 2010 @ 22:24:40

    Oww! 😮 Dies echt mooi!! Ik heb iets met holo’s (A)

    Bij die webwinkel kan je prijzen gewoon veranderen in euro’s hoor! Rechtsboven aan, bij “currency”. De prijzen verschillen namelijk per lakje! De holografische zijn helaas het duurste 😦
    Service is gewoon zoals ik het gewend ben 😛 Versturen snel, en meer heb ik er ook niet van nodig… haha. En omdat het uit Estland komt hoef je niet bang te zijn voor invoerrechten ^^

    Beantwoorden

  7. Hipp Thingz.
    Aug 18, 2010 @ 19:50:24

    Leuk!
    Hij is misschien iets té glam voor mij, maar bij jou staat hij super!
    Lots of Love, Hipp.

    Beantwoorden

  8. Loeder
    Aug 18, 2010 @ 21:20:38

    wow deze is mooi! Mooie foto ook die laatste..

    Beantwoorden

  9. Trackback: Stippelige tenen « Laura's nageldossier

Geef een reactie

