The devil and red?

Iets wat naar mijn mening totaal niet zomers is, is donkere nagellak. Toch was ik erg benieuwd naar onderstaande nagellak van Catrice, die de naam The Devil Wears Red kreeg.

Zoals je op de foto kunt zien, lijkt hij heel diep donker rood, tegen het zwarte aan.

Eerlijk gezegd vond ik het best eng, want zo’n donkere kleur heb ik nog nooit gedragen. Toch moet je alles een keer geprobeerd hebben en begon ik vrolijk te lakken. Het eerst wat opviel, als je de lak in 1 laagje aanbrengt is het dieprood. Een prachtige kleur. Twee laagjes leken mij mooier dus begon ik hieraan. Nu werd de lak overwegend zwart met een druppeltje rood erin. Erg bijzonder!

Omdat de nagellak enorm glanst is het praktisch onmogelijk om dit goed op de foto te krijgen. Vandaar ook dat bovenstaande foto de kleur het beste weergeeft.

Zoals alle lakken van Catrice, smeert de applicatie erg fijn en gelijkmatig. Over de kleur kan ik zeggen dat ik het een prachtige kleur vind, maar het voor mij te donker is om zo te dragen. Ook zou ik dit nagellakje meer in de herfst/winter periode dragen dan in de zomer.

Misschien een mooie Konadlook erover om de boel wat op te frissen?

Wat vinden jullie. Kan zo’n kleur in de zomer?

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. beautygirl1
    Aug 15, 2010 @ 11:36:19

    hij is donker.
    maar wel heel mooi! 😉

    Beantwoorden

  2. Frauke
    Aug 15, 2010 @ 12:56:43

    Pfff… te donker voor mij 😉

    Beantwoorden

  3. miranda
    Aug 15, 2010 @ 19:17:33

    Ik vind het wel een mooie kleur:D

    Beantwoorden

  4. DianaAPBL
    Aug 15, 2010 @ 20:08:23

    Tuurlijk kan het in de zomer! Ik draag soms ook superdonkere kleurtjes 😀

    Beantwoorden

  5. Floor
    Aug 15, 2010 @ 22:44:39

    Het is natuurlijk meer een herfst / winterkleur, maar dat kan mij echt niet schelen! Ik draag ook bruin in de zomer, dus it doesn’t matter at all 😉

    Beantwoorden

  6. Michelle
    Aug 15, 2010 @ 23:21:32

    Ik probeer het dan gewoon nog een keer 😉
    Ik heb de lakjes van viis.ee ! Een kleine review op mijn site, heb hem meteen gelinkt 😉

    Je kan ook bij nailxl.nl bestellen, als je liever in Nederland bestelt 🙂

    En ik vind zo’n kleur prima kunnen in de zomer hoor 😉 Ik loop ook altijd met van alles en nog wat rond 😛

    Beantwoorden

  7. Tessa
    Aug 16, 2010 @ 08:35:53

    Laura! Je bent getagged 🙂 Check m’n blog!

    Beantwoorden

  8. Shirley
    Aug 16, 2010 @ 17:06:21

    Ik vind het wel kunnen in de zomer.
    Niet iedereen houd van de felle kleurtjes, dus waarom niet 🙂
    Mooie kleur iniedergeval!

    Beantwoorden

  9. Suzanne
    Aug 19, 2010 @ 16:16:50

    Zo zeker dat dat wel kan in de zomer, ja nou ja het is eigenlijk net wat je leuk vindt.. ik vind dit echt mooi waar koop je die??

    (K)

    Beantwoorden

Geef een reactie

