Swatch: Orange Bliss

Het oranje/koraal kleurige nagellakje van Rimmel Londen riep heel zachtjes: “Laura… neem mij mee” en zo gebeurde het dat ook dit mooie oranje/koraal kleurige nagellakje in mijn mandje belandde.

Dit is het eerste lakje wat ik heb van Rimmel, dus ik was erg benieuwd en ben meteen gaan swatchen. Toen ik het flesje openmaakte viel mij meteen de Mega-Brush op! Wat een enorm kwastje!

Ik dacht dat mijn goede humeur weg zou vallen door het enorme borsteltje waar ik nooit mijn nagels netjes mee zou kunnen lakken. Toch bleek dit niet waar te zijn.

Na voorzichtig de nagellak aangebracht te hebben, vond ik het borsteltje eigenlijk erg fijn lakken. Het kost je veel minder tijd dan met bijvoorbeeld een heel dus kwastje ala Essie.

Na twee laagjes was de lak totaal dekkend. De droogtijd was redelijk snel. Je kunt de droogtijd verkorten door er een fast drying top coat overheen aan te brengen. Ik heb dat gedaan met mijn INM Out The Door top coat.

Toch viel de kleur me een beetje tegen. Ik vond hem in het flesje zo mooi, maar op mijn nagels ‘mhah’. Misschien even opfleuren met een Konad look?

Rimmel nagellak is te koop bij het Kruidvat en kost €6,99.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 14, 2010 @ 09:26:04

    Ik hou niet zo van Oranje, dan lijkt het teveel alsof je NL het hele jaar door support πŸ˜›

    Hij staat jou wel Γ©cht super mooi πŸ™‚ Denk dat ie met konad nog leuker zou zijn!

    p.s. ik heb op dit moment 61 volgers en 24 comments op mn post :O Insannnnneee

    Beantwoorden

  2. Loeder
    Aug 14, 2010 @ 10:56:36

    Nagellak roept mij ook altijd, zooo vervelend haha..
    Heb ook 2 lakjes van rimmel met dit kwastje, lakt super lekker..

    Beantwoorden

  3. renaschrijft
    Aug 14, 2010 @ 12:59:31

    Ik vind de rimmel-kwastjes ook wel lekker lakken!heb er 2 kleuren van, zag wel hele mooie herfstachtige kleuren; paars-roze enzo. Die roepen mij haha;)

    Beantwoorden

  4. Michelle
    Aug 14, 2010 @ 13:36:13

    Leuk kleurtje! πŸ˜€ Vind hem persoonlijk niet tegenvallen πŸ˜› haha Netjes gelakt ook πŸ˜‰

    Ik zag dat je had gevraagd op mijn blog waar ik die Nfu.Oh 64 had gekocht, ik heb deze van viis.ee πŸ˜‰ Is een website uit Estland… Een kleine review op mijn blog, ik heb de link bij “website” ingevuld πŸ™‚
    Als je liever in Nederland besteld kan je bij Nailxl.nl bestellen πŸ™‚

    Beantwoorden

  5. Shirley
    Aug 16, 2010 @ 17:08:09

    Lekker kleurtje zeg!
    Heb zelf nu ook 4 rimmel, en ze lakken super door de wat dikkere kwastjes!
    Alleen dit kleurtje heb ik niet, heerlijk vel πŸ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

