It’s here!

Nog vrij boos was ik dat mijn pakketje van Transdesign pas rond de 16e aan zou komen, zo blij was ik toen de postbode kwam. Het was er al! Dat maakt natuurlijk weer heel veel goed!

Mijn bestelling zag er als volgt uit.

3 O.P.I nagellaken
1 China Glaze nagellakje
3 Color Club nagellaken
2 Orly nagellakken

Tijd voor wat close up foto’s en swatches!
O.P.I

Vlnr: Suzi Sells Sushi by the Seashore – Reserve – Pink Of Hearts 2010

Suzi Sells Sushi by the Seashore is een creamy oud roze lakje. Ik vind het echt een herfst kleurtje en erg mooi.

Reserve is een Holografisch lakje uit de Designer Serie. Een prachtige roze lak met geweldige glitters erin. Favoriet!

Pink of Heart is het lakje wat O.P.I uitbracht voor Pink Ribbon 2010. Een lief zacht roze kleur met zilveren glitters erin. Op de foto is dit niet heel duidelijk te zien. Maar ook zeker een van mijn favorieten.

China Glaze

I Wanna Lei Ya

I Wanna Lei Ya is een koraalkleurige lakje met een mooie shimmer erin. Ik vind dit lakje erg zomers. Een echte tenen-kleur.

Color Club

Vlnr: Love ‘em Leave ‘em – Wild at Heart – Oooh La La

Oooh La La ziet er op deze swatch ‘gewoon’ wit uit. Toch is dit niet zo. Er zit een prachtige parelmoerglans over. Erg bijzonder en leuk voor onder decals of over een french manicure.

Wild at Heart een diep donkerpaarse holografische lak. Ik heb hier maar 1 woord voor: PRACHTIG!

Love ‘em Leave ‘em is uit dezelfde lijn als Wild at Heart. Alleen dit is een lichtbruin/taupe kleurtje. Wederom erg mooi.

Orly

Vlnr: Who’s Who Pink – Angel Face

Op de foto alleen Who’s Who Pink, een nudekleurtje met een blauwe gloed erover. Over dit lakje twijfel ik nog of ik het veel zal gebruiken.

Angel Face is een heel zacht roze lakje wat je niet kunt zien op een nagelwiel. Het is een french manicure roze lak. Deze zien jullie dus bij een volgende french manicure wel voorbij komen.

Dat waren de 9 lakjes van deze bestelling alweer. Ik ben met alle lakken superblij en weet zeker dat ik ze allemaal ga gebruiken.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Michelle
    Aug 14, 2010 @ 15:39:16

    Leuke lakjes! ^^
    Reserve heb ik zelf ook, dies echt mooi he? 😀

    Beantwoorden

  2. Michelle
    Aug 14, 2010 @ 16:57:27

    Heey,
    Jij vroeg mij waar ik die nfu.oh lakjes vandaan had, ik had al een reactie op je blog achter gelaten, maar die daarover is verdwenen? 😦
    Zou je me misschien een mailtje kunnen sturen? Dan geef ik je die winkel even door 😉

    Groetjes Michelle

    Beantwoorden

  3. renaschrijft
    Aug 14, 2010 @ 18:25:42

    Leuke bestelling!
    Ik vind Suzi Sells Sushi het leukste denk ik!

    Beantwoorden

  4. Rani
    Aug 14, 2010 @ 19:37:32

    Leuke bestelling!
    Mooie kleuren ook!

    Beantwoorden

  5. Larissa
    Aug 15, 2010 @ 04:32:49

    Wauw, het zijn echt hele mooie kleurtjes!

    Beantwoorden

  6. Mariel
    Aug 15, 2010 @ 15:49:40

    Mooie kleurtjes zitten er tussen!

    Beantwoorden

  7. Sofie
    Aug 24, 2010 @ 15:42:27

    Leuke Lakjes
    maar hoeveel kosten ze?
    x

    Beantwoorden

Geef een reactie

