Muzikale broers??

De titel verraad het natuurlijk al een beetje. Vandaag een swatch van het lakje Blue’s Brothers van Catrice. Dit lakje konden jullie al zien bij mijn Kruidvat aankoopjes.

In het flesje zie je een blauw- groenig lakje met een gouden glans (shimmer) erin. Niet geheel mijn smaak voor een nagellak. Ik hou meer van creamy nagellak zonder poespas of een lakje met een glitter erin.

En dit is het nagellakje op mijn nagels. PRACHTIG! Ik vind het een heel bijzondere nagellak en de gouden shimmer die mij eerst tegenstond, vind ik heel mooi passen bij de kleur van de nagellak. Ik draag op deze foto trouwens 1 laagje BB. Hij is dus volkomen dekkend na 1 laagje, weer een pluspunt! De applicatie is zoals alle Catrice nagellakkwastjes gewoon goed. Niet te klein en niet te groot.

Ik vind dit nagellakje dus zeker de moeite waard. En als je deze week nog naar het Kruidvat gaat kun je nog profiteren van de 1+1 gratis actie op alle nagellak.

In mijn 2e Kruidvat aankoopjes artikel konden jullie het glitterlakje van Essence voorbij zien komen. Dus deze heb ik over Bleu’s Brothers aangebracht.

Catrice – Bleu’s Brothers
Essence nail art twins glitter topper – Louise

Na 2 laagjes van Louise aangebracht te hebben, was dit het resultaat.

Ik vind dit een hele gave combinatie, door de chuncky glitters ziet het er erg feestelijk en zomers uit.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Aug 13, 2010 @ 10:34:02

    Gaaf gedaan zeg!
    Heb die lakjes ook 🙂

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 13, 2010 @ 11:35:49

    Oehhlalala, mooi hoor!

    Beantwoorden

  3. miranda
    Aug 13, 2010 @ 19:24:33

    Een erg mooi blauw kleurtje. De nail art twins topcoat heb ik ook 🙂

    Beantwoorden

  4. Loeder
    Aug 14, 2010 @ 11:04:11

    Die roze glitter is ook leuk zeg!

    Beantwoorden

  5. Mariel
    Aug 15, 2010 @ 15:50:32

    Mooi blauw kleurtje, heb hem laatst ook gekocht 🙂

    Beantwoorden

  6. Sylvia
    Aug 17, 2010 @ 23:31:15

    Erg mooie combinatie!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

