Aankopen uit het festival part 2…

Oke.. gister liet ik jullie weten dat ik me wist te beheersen bij de schappen van het Kruidvat. Maar toen ik vandaag hoorde dat ook de nail art in de sale was, moest ik terug. Ik ging en vond nog heel wat leuke spulletjes. Vandaag dus deel 2 van mijn Kruidvat aankopen.

Alles bij elkaar uitgestald. Ik heb 5 gewone nagellakjes, 4 verzorgende nagellakken, 3 stampy plates van essence, 2 setjes french manicure stickers, 2 nail art pennen van essence en 2 nail art wheels.

Tijd voor close up foto’s

De essence nail art spulletjes.

Vlnr:
Rimmel Lycra pro – 440 orange bliss
Rimmel 60 seconds – 805 grey matter
Catrice – 130 luckey in lilac
Essence nail art twins glitter topper – 01 louise
Essence nail art twins glitter topper – 04 carrie

Vlnr:
Catrice expert – nail whitener
Catrice expert – nail cuticle softener
Catrice expert – smoothing base coat
Catrice expert – up to 10 days top coat

Dit waren vooralsnog mijn aankoopjes bij Kruidvat, slaan jullie ook zo door van leuke acties?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Kimberly
    Aug 12, 2010 @ 10:32:46

    Leuke aankoopjes! En vooral die nailart wielen, ik zoek die al zo lang, maar kan ik niet meer vinden 😦 (was een LE) ik wil erg graag de Kruidvat leeg gaan roven, maar tot nu toe nog steeds geen tijd gehad. Morgen in de koopavond ga ik even kijken, hopelijk ligt er dan nog wat leuks en is niet alles al verkocht.

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 12, 2010 @ 10:33:46

    Awh kregen mijn plates niet eens de eer om op de foto te staan hihihi :P?
    Zijn ze al onderweg :D?

    En wat een leuke aankoopjes! Ik ben helemaal vergeten die catrice top en base te kopen, die wilde ik namelijk ook hahahaha. Ach ik leef nog wel ff door met mn INM 🙂

    Beantwoorden

  3. Laura
    Aug 12, 2010 @ 12:55:35

    Ik wil ook naar Kruidvat Lau 😦

    Maar die base en topcoat heb ik al.. Vindt ze niet echt geweldig…
    Sorrry!
    Voor de rest ben ik jaloers en strompel ik bijna echt naar de Kruidvat..

    xx

    Beantwoorden

  4. Rani
    Aug 12, 2010 @ 13:30:10

    Leuke aankoopjes! Lekker veel 😀

    Beantwoorden

  5. beautygirl1
    Aug 13, 2010 @ 08:23:50

    leuke aankoopjes

    je maakt er echt kunstwerkjes van! 🙂

    Beantwoorden

  6. Loeder
    Aug 14, 2010 @ 11:07:10

    Leuke aankoopjes ga vandag nog snel even een laatste keer kijken haha

    Beantwoorden

  7. nailsbylaura
    Aug 14, 2010 @ 11:08:00

    @ Loeder, Ik vermijd het Kruidvat voor deze week! Zelfbescherming;)

    Beantwoorden

  8. Priscilla
    Aug 14, 2010 @ 11:28:54

    Waar haal je die leuke essence nailart spulletjes? Die hebben wij hier bij ’t Kruidvat helemaal niet 😦

    Beantwoorden

  9. nailsbylaura
    Aug 14, 2010 @ 11:29:58

    @Priscilla, die hebben wij hier gewoon liggen hoor. Die kun je vinden bij de grotere filialen van het Kruidvat. Die winkels hebben ook een uitgebreide nail art collectie.

    Beantwoorden

  10. renaschrijft
    Aug 14, 2010 @ 13:02:39

    leuk!!ik moet me ook echt inhouden!!

    Beantwoorden

  11. Lynn
    Aug 16, 2010 @ 11:33:13

    Heerlijk hè al die acties van het kruidvat nu XD
    Ik blijf er ook maar heen gaan!

    Beantwoorden

Geef een reactie

