It’s on his way!

Een week geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Transdesign. Ik had alles netjes betaald, maar kreeg geen bewijs van de verzending (shipping). Daar heb ik dus achteraan gemaild en als het goed is ontvang ik mijn 9 nieuwe beauty’s rond 16 augustus.

Benieuwd wat ik besteld heb?

OPI DS-Reserve
OPI-Pink Of Hearts 2010
ORLY-Angel Face
COLOR CLUB-Love ‘em Leave ‘em
OPI-Suzi Sells Sushi by the Seashore
CHINA GLAZE-I Wanna Lei Ya
COLOR CLUB-Wild at Heart
COLOR CLUB-Oooooo La La
ORLY-Who’s Who Pink
Binnenkort dus uigebreide foto’s, swatches en meer over deze mooie nagellakken!
1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 11, 2010 @ 16:59:19

    Arghhh nu moet je nog zolang wachten 😦 Maar je hebt wel een opi DS 😀 Me jealous!:P Hopelijk krijg je ‘m toch eerder dan 16 augustus dan kan je je beauties mooi hiero posten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

