Nailshot: 5,5 jaar samen

Vandaag een hele late update, sorry!! Maar ik heb vandaag iets leuks te vieren, namelijk dat mijn man en ik vandaag 5,5 jaar bij elkaar zijn. Waarvan alweer ruim een jaar getrouwd. Wat vlieg de tijd…

Voor deze gelegenheid heb ik passende nagels gemaakt.

Excuses voor de vreselijke foto, maar ze wilden er niet op vandaag. Ik heb als basislak Suzi & the lifeguard van O.P.I gebruikt. Binnenkort een swatch van deze prachtige roze lak.
Vervolgens heb ik decals aangebracht van knorretje. Daarna met roze en rode stempellak van Konad hartjes gestempeld van imageplate M3 en op mijn ringvinger heb ik geprobeerd om 5,5 te maken. Fail!

Leuk voor vandaag, maar ze gaan er straks weer af.

Maken jullie creaties voor één dag?

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 10, 2010 @ 17:20:46

    Gefeliciteerd dame, vind ze wel heel leuk alsnog 🙂

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Aug 10, 2010 @ 23:51:35

    Gefliciteerd!! 🙂
    Vind ze ook heel leuk hoor!!

    Maar geruststelling…ik heb ook vaak maar 1 of 2 dagen :-p

    Beantwoorden

  3. Linda
    Aug 13, 2010 @ 17:10:56

    Gefeliciteerd! =)

    Beantwoorden

  4. Tamara
    Aug 13, 2010 @ 18:12:28

    Wil je misschien een keer een tutorial opnemen van dit soort leuke nagels?

    X

    Beantwoorden

  5. nailsbylaura
    Aug 13, 2010 @ 19:19:49

    @ Tamara, Dat ga ik zeker eens doen, bedankt voor de tip!

    Beantwoorden

  6. Priscilla
    Aug 14, 2010 @ 11:23:52

    Gefeliciteerd! Ik ben wellicht wat laat maar beter laat dan nooit zegt men ;).
    Wat een ontzettend leuke en precieze nagelcreatie! I love it!

    Beantwoorden

Geef een reactie

