NAGELFESTIVAL

Vanaf vandaag is het nagelfestival bij het Kruidvat. Nagellakjunkies kunnen hier hun geld weer lekker verbrassen want….

Tip: De nagellak van Catrice zijn erg fijn, maar ook bij merken als Gosh en Rimmel moet je even kijken of er iets voor je bij zit.

Ik ga zelf dinsdag pas naar het Kruidvat om wat inkopen te doen, dus meiden die in Groningen wonen: Jullie mogen pas vanaf woensdag naar het Kruidvat in winkelcentrum Paddepoel ; – )

Deze actie loopt van maandag 9 t/m zondag 15 augustus.

Ga jij iets scoren bij het nagelfestival?

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Shirley
    Aug 09, 2010 @ 10:48:12

    Wou ik ookal op men blog zetten 😦
    Maar doe nu niet meer, anders niet leuk voor jou!
    Ik ga zwaar inkopen doen iniedergeval!

    Beantwoorden

  2. Sofie
    Aug 09, 2010 @ 15:10:50

    Ik ga ook proberen te gaan.
    Echt een toffe aanbieding!
    In België begint deze actie pas morgen:)
    x

    Beantwoorden

  3. Tessa
    Aug 09, 2010 @ 16:01:58

    niks voor mij, alhoewel maybe Herome de nailwhitener :P?

    Beantwoorden

  4. nailsbylaura
    Aug 09, 2010 @ 21:02:03

    @ Shirley, Ga je gang hoor!

    Beantwoorden

  5. Linda
    Aug 13, 2010 @ 17:09:38

    Ik geloof niet dat ik hier gebruik van ga maken… heb al zoveel lakjes. Moet ze eerst maar weer s laten groeien, heb ze op vakantie allemaal afgebeten haha.

    Beantwoorden

Geef een reactie

