Nailshot: Kitty Catty

Ik liet jullie laatst een nieuwe imageplate zien. Deze is inmiddels alweer een tijdje binnen, dus het werd tijd voor een nieuwe look. Ik begon natuurlijk met het aanbrengen van een basecoat. Hiervoor gebruik ik altijd Trind Nail Repair.
Vervolgens wilde ik mijn nagels wit hebben, dus pakte ik uit mijn laatste bestelling bij Transdesign het Orly lakje met de naam French Tip. Eigenlijk bedoeld om een french manicure mee te maken, maar als hij dat kan, kan hij vast ook mijn hele nagel bedekken.

Van deze nagellak heb ik 3 laagjes aangebracht voordat hij helemaal dekkend was. (Witte nagellak dekt over het algemeen vrij slecht.)

Toen heb ik mijn tipex nagels opgeleukt met een decal van Hello Kitty. Decals zijn een soort stickers/plakkers. En heb ik gestempeld met M75 en de Konad stempel nagellakken in pastel groen, licht blauw en roze. En dit is het resultaat uiteindelijk geworden.

Op de een of andere manier stond deze manicure me niet zo aan. Ik was er niet helemaal tevreden over, helaas.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lianne
    Aug 08, 2010 @ 11:32:13

    hey schoonzussie,

    ik vind deze nagels echt gaaf, maar ik vind ze bijna allemaal mooi.
    je bent goed bezig lieverd.
    ik hou je regelmatig in de gaten hihi

    dikke smok

    Beantwoorden

  2. Tessa
    Aug 08, 2010 @ 13:37:20

    Nou ik vind ze wel geweldig ๐Ÿ˜€ En ook zo leuk dat jij het wรฉl kan, opleuken met Konad! Ik heb steeds geen ruimte meer over ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden

  3. Shirlet
    Aug 08, 2010 @ 20:49:37

    Heel leuk zoals altijd natuurlijk! ๐Ÿ˜‰
    En mooi beschreven!

    Beantwoorden

  4. Rani
    Aug 09, 2010 @ 13:33:53

    Wauw, ik vind het in ieder geval prachtig!

    Beantwoorden

  5. Miss--Moana
    Aug 16, 2010 @ 08:41:12

    Wat een leuke decals! So cute ๐Ÿ˜€
    Vind het erg leuk staan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

