Nailshot: Bailamos ruit

Na de swatch van gisteren van het prachtige lakje Bailamos van Orly. Had ik zin om er een konadlook mee te maken. Mijn nagels zijn sinds tijden weer erg kort. Opzich niets positiefs aan dit gebeuren, maaaaaar… nu kan ik eindelijk de full nail designs van Konad weer eens gebruiken.

Deze producten heb ik gebruikt:
Nagellakremover + wattenschrijfjes
Stempel
Schraper
Imageplatehouder
Imageplate M79
Stempellak in pastel groen

Ik heb het ruitjes patroon van M79 gebruikt om over mijn hele nagel te stempelen. En dit is het resultaat geworden.

Ik vind de look zeer geslaagd geworden! De Konad spulletjes kun je o.a. kopen bij Enchantra, Boozyshop en Veelsieraden. Een stempellak en imageplate kosten €4,95 per stuk.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 06, 2010 @ 09:22:52

    WOW! echt prachtig, eindelijk een full nail 😀 Nagels kort houden dan maar :P?

    Beantwoorden

  2. Rani
    Aug 07, 2010 @ 09:52:05

    Wauw, prachtig!

    Beantwoorden

  3. Shirley
    Aug 08, 2010 @ 20:51:41

    Mooi hoor meid!
    Zeker leuk dat je de full nail weer kan gebruiken!
    Ik moet ze vaak in 2x doen…probeer nu ook een lengte te houden dat ik ze kan blijven gebruiken!

    Beantwoorden

  4. Priscilla
    Aug 14, 2010 @ 11:25:24

    Mooi! Ik krijg de fullnail designs nooit zo mooi op mijn nagels.

    Beantwoorden

Geef een reactie

