Let the rhythm take you over….

Vers van de pers, een nagellak swatch wat bij mijn laatste bestelling bij Transdesign zat. Bailamos van Orly.

De kleur is moeilijk te omschrijven en ook moeilijk vast te leggen. Een groen/blauw/teal kleurig lakje, met onwijs mooi shimmer in zich.

Voor onderstaande swatch heb ik slechts 1 laagje Bailamos aangebracht, nadat ik mijn basecoat had aangebracht. De nagellak glanst van zichzelf al enorm, maar om de houdbaarheid te verlengen heb ik de INM Out de door topcoat erover aangebracht.

Het kwastje van Orly vind ik erg fijn lakken, streept niet en de substantie is gewoon fijn. Ik kan niet meer dan lyrisch zijn over dit lakje, ook al is het geen echte Laura – kleur.

De kleur is niet one – of – a – kind, wat ik voor af en toe wel heel gaaf vind, wat vind jij? Kies jij wel eens voor niet-standaard kleurtjes?

Orly is in Nederland verkrijgbaar bij Orly Nederland en kost ongeveer €10,50 Ook verkrijgbaar bij Transdesign voor $3,75.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 06, 2010 @ 09:22:30

    Oehhh me likes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

