Margarita, Margarita!

O.P.I is een nagellak merk wat we allemaal kennen van naam. Toen ik net begon met nagellak verzamelen, wilde ik zelf onderzoeken of O.P.I nagellak nu echt zo goed is, of dat het door beautyland wordt opgehemeld.

Nee, het wordt niet opgehemeld, O.P.I is een erg fijn merk. Ik ben niet gigantisch lyrisch over alle lakken, maar over het algemeen zijn de lakken van O.P.I mooi van kleur, en langhoudend.

Vandaag voor jullie een swatch van een lakje wat ik al een tijdje in mijn stash heb staan, maar nog nooit gebruikt. Strawberry Margarita. Een felroze lak.

Strawberry Margarita is een creamy lakje, wat inhoudt dat het een dekkende lak is zonder glitters, shimmers en andere toevoegingen.
Voor onderstaande swatch gebruikte ik na mijn Trind basecoat, 2 laagjes Strawberry Margarita. Met 2 laagjes is de lak ook perfect dekkend.


Ik vind het een leuk lakje, maar niet bijzonder. O.P.I staat wel bekend om zijn mooie, aparte lakken. Strawberry Margarita vind ik hier niet toe behoren. Het is een simpel lekker felroze lakje. Misschien iets voor een Konad look?


O.P.I is oa te koop bij Transdesign voor $5,49. Binnenkort een uitgebreid artikel met informatie over Transdesign.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 04, 2010 @ 10:12:40

    Mooi kleurtje! Wel echt mijn ding 🙂 Jammer dat je m nog nooit eerder hebt gebruikt

    Beantwoorden

Geef een reactie

