Comming up: Imageplate

Vorige week bestelde ik bij veelsieraden.nl een nieuwe Imageplate. M75 is de gelukkige winnaar geworden.

Misschien is ie niet zo spectaculair als andere konad imageplates, maar altijd handig om ‘erbij’ te gebruiken. Binnenkort kun je een Nailshot met deze imageplate zien op nailsbylaura!

Een konad imageplate kost €4,95. Bij veelsieraden.nl betaal je altijd €1 verzendkosten. Hoeveel je ook besteld. De service is goed en vlot, zeker een kijkje waard.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Xandra
    Aug 19, 2010 @ 16:44:38

    Leukk, alleen is comming niet met 1 m? dus coming?

    Beantwoorden

  2. frannn
    Nov 29, 2010 @ 10:59:27

    ik zag dat je de pabo doet 😉 heb ik ook 2 jaar gedaan, toch niets voor mij al dat kleuter gedoe, ik ben meer van de ‘grote kinderen’…

    En, comming schrijf je als ‘coming’, van coming soon zegmaar 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

