French manicure

Vandaag vertel ik jullie hoe je jezelf, gemakkelijk een french manicure geeft.

Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van een Essence striper, dit is een nagellakje met een extra dun kwastje. Je kunt hier tekeningen mee maken op je nagels, maar je kunt dit ook gebruiken om een wit randje te maken aan het uiteinde van je nagel.

Het lijntje kun je maken door gebruik te maken van nagel stickers.  Deze plak je iets onder het witte deel van je eigen nagel. Zo krijg je een mooi randje wat je in kunt kleuren met de witte nagellak.Essence heeft fijne stickers hiervoor. Persoonlijk trek ik liever, voorzichtig een lijntje uit de losse hand.

De truc van een goede french manicure is om een roze, bijna overdreven roze, nagelbed te krijgen. Dit heb ik gedaan door 2 laagjes aan te brengen van OPI – Bubble Bath. Dit is een sheer roze lakje. Dit houdt in dat het een lakje is wat niet dekt, maar een mooie gloed geeft over je nagels, precies wat je voor een french manicure graag wilt!

Gebruikte producten

Aflakken met een laagje topcoat en je french manicure is in een kwartiertje klaar!

De french manicure is NOT verklaard voor de zomer, persoonlijk vind ik dit onzin! Een french manicure kan altijd! Wat vind jij?

Is de french manicure uit? Of kan een french altijd?!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Linda
    Aug 02, 2010 @ 21:25:11

    Ik vind t altijd kunnen… Kan altijd & overal, toch? =)

    Beantwoorden

Geef een reactie

