Stash: Nagellak rek

Hier is dan mijn eerste stash update: Mijn nagellakrek.

Helaas past niet al mijn nagellak in dit rekje, vandaar dat ik de mooiste lakken hierin heb gezet.

Rij 1: Catrice
Rij 2:  Color Club, Barry M, Herome W.I.C
Rij 3: O.P.I, MAC, Golden rose, Hema, Herome W.I.C.
Rij 4: Essie, Orly
Rij 5: China Glaze
Rij 6: China Glaze, Essence

Er horen 90 lakjes in te passen, toch heb ik er net iets meer dan 100 in weten te proppen, maar er zijn nog een aantal lakjes die in bakjes staan, misschien nog een rekje?? Wat vinden jullie?

Is een extra rekje is nodig?

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tessa
    Aug 01, 2010 @ 18:16:09

    Jaaa nog een rek ernaast, dan kunnen we nog HEEL veel mooie bestellingen doen bij TD 😀

    Beantwoorden

  2. renaschrijft
    Aug 01, 2010 @ 18:32:10

    wooow wat veel nagellak!Erg mooie kleuren, ben gek van blauw, goren en paars. Zie dat jij de OPI van Shrek hebt? Die blauwe? die staat op mijn wishlist, heb wel de paarse al:)

    Beantwoorden

  3. nailsbylaura
    Aug 01, 2010 @ 18:42:18

    @ renaschrijft, De blauwe van OPI is What’s with the cattitude? En die is zeker de moeite waard! Ik heb hem al een aantal keren gedragen en krijg er lovende reactie over! Maar de paarse is natuurlijk ook super:)

    Beantwoorden

  4. Tessa
    Aug 01, 2010 @ 18:45:27

    Eigenlijk moet je gewoon de hele Shrek collectie hebben :$.. en deze laura hiero die heb gewoon OOK nog een de mini’s!

    Beantwoorden

  5. renaschrijft
    Aug 02, 2010 @ 07:19:21

    Ik wil die blauwe heel graag!Was bij Sephora, waren ze op. Komen vrijdag binnen (waarschijnlijk laatste ronde voor ze eruit gaan) dus ik ga er 1 proberen te bemachtigen.
    Ik vind die felgele en felgroene van Shrek wat minder.

    Beantwoorden

  6. nailsbylaura
    Aug 02, 2010 @ 15:14:55

    @renaschrijft, Ik weet niet of je via internet wilt bestellen, maar dan betaal je geen 13,95 voor dit lakje, hooguit 6 a 7 euro. Binnenkort komt er een uitgebreid artikel over online!

    Beantwoorden

  7. Charlotte
    Okt 29, 2010 @ 22:35:07

    Superhandig zo’n rekje! Waar kan je zoiets kopen? x Charlotte

    Beantwoorden

  8. Cynthia
    Dec 23, 2010 @ 19:06:59

    Waar kun je zo’n rekje kopen?
    Ik heb namelijk 175 lakjes en weet echt niet hoe ik ze moet opruimen.

    Beantwoorden

    • lia
      Dec 27, 2010 @ 18:54:19

      Hoi Cynthia
      typ bij google nagellakrekje in dan krijg je dat te zien bij tweehands.nl kosten 45.00 euro inclusief verzenden.
      Heb zojuist ook gekeken voor mijn dochter.

      grtjes lia

      Beantwoorden

  9. emma
    Jul 07, 2012 @ 18:08:51

    waar kun je precies die kopen?:)

    Beantwoorden

  10. olivia
    Feb 26, 2013 @ 22:15:24

    waar heb je dat rek gekocht

    Beantwoorden

Geef een reactie

