Nieuws: Jip en Janneke

Vandaag wil ik even met jullie delen dat HEMA een nieuwe collectie heeft uitgebracht. Deze collectie staat geheel in het teken van Jip en Janneke. Er zitten in deze collectie een drietal nagellakken. Een zilverkleur, een roze en een transparante nagellak. Ik heb zelf het zilverkleurige lakje meegenomen. Hiervan zal binnenkort een swatch te zien zijn. Persfoto’s kan ik nog nergens vinden. Ik zal hieronder nog een foto plaatsen van deze nagellak.

Ik vind deze collectie van HEMA een beetje tegenvallen. Het oogt vrij kinderachtig met de afbeeldingen van Jip en Janneke op de verpakking. Ook vond ik de producten niet echt vernieuwend, jammer.

Geef een reactie

