Nailshot: In de wolken

Vandaag alweer een nailshot voor jullie. Zoals je misschien wel gemerkt heb, draag ik zelden alleen maar nagellak op mijn nagels. Ik hou erg van versieren en dan vooral met Konad. De volgende look maakte ik uit verveling, maar ik vind hem nog best aardig gelukt:

De baislak die ik hier heb gebruikt is van Color Club – Take me to your chateau. Deze lak dekt in 2 laagjes perfect. Ik heb gestempeld met Konad’s imageplate M79 en Konad special nailpolish in Blue.

De nagellakken van Color club zijn in Nederland verkrijgbaar voor ongeveer €5. Ik bestel graag mijn Color club lakjes bij Transdesign. Daar betaal je $2,49 voor een lakje.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Priscilla
    Aug 14, 2010 @ 11:30:29

    Heel erg tof! Ik heb deze imageplate ook en krijg nu ook zin om wolkjesnagels te maken 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

