Comming up: Orly sweet collectie

Vorige week bestelde ik op één van mijn favoriete websites: EBAY! Op Ebay kun je namelijk álles vinden. Ik was erg benieuwd naar een tweetal lakjes uit de Sweet collectie van Orly. Maar toen ik deze lakjes wilde bestellen, zag ik hoe mooi de hele collectie was. Ebay was my friend en ik bestelde de gehele collectie bij verkoper nailetcbeauty:Vlnr: Lolliepop, Pixy stix, Lemonade, Cotton candy, Gumdrop, Snowcone.

Bij elke nagellak zit een bijpassende lipgloss, zo kun je je nagels en makeup met elkaar laten matchen. Ik vind het een super leuk idee. Maar of groene en blauwe lipgloss iets voor mij is…?

Dit zijn de eerste lakjes van Orly die zullen pronken in mijn collectie. Wanneer ik ze binnen heb zal ik swatches plaatsen.

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. renaschrijft
    Aug 01, 2010 @ 18:33:30

    Schattige kleurtjes, ben benieuwd hoe ze op je nagels zijn!

    Beantwoorden

  2. Shirley
    Aug 08, 2010 @ 20:55:23

    Ben ook erg benieuwd naar de swatches!
    Wou deze ook bestellen in de tijd dat TD opeens hoge verzendkosten had…

    Beantwoorden

  3. Trackback: Colour Blocking — Orly Sweet Collection Spring 2010 | I PAINT NAILS
  4. Trackback: Colour Blocking — Orly Sweet Collection Spring 2010 | I PAINT NAILS

Geef een reactie

