Nailshot: Sweet summer

Mijn nagels hoe ze er momenteel uitzien. Voor deze look heb ik mijn nagels gelakt met Something Sweet van China Glaze. Deze lak dekt in 3 laagjes perfect. Vervolgens heb ik gestempeld met Konad Nail art Stampingplate M3, Sponteneous en Sugar High van China Glaze en Konad Special nailpolish in Wit.

Na het aanbrengen van de stempels heb ik op mijn ringvinger een lichtroze  rhinestone aangebracht. En alles netjes afgelakt met de topcoat van INM Out the door.

Nu de zomer is begonnen vind ik het fijn om pasteltinten te dragen. Dus mijn lichte lakken komen weer tevoorschijn, hebben jullie dit ook?

China Glaze lakken kosten in Nederland €6,95, via buitenlandse webshops kun je ze soms goedkoper krijgen. De producten van Konad kun je in Nederland bestellen bij Enchantra of veelsieraden.nl

Geef een reactie

